Begravning idag <3

Jätte fin begravning. Enkel och de närmaste. Precis som morfar hade velat ha det.
Det var klart jobbigt men samtidigt skönt att det är över.
Känns lite knas när jag tänker efter. Detta var den femte begravningen jag varit på i mitt liv :-(
Det är så fel. Men vem har sagt att livet ska vara lätt?

Imorgon blir det Packa och fixa i ordning här hemma sen åker vi på natten. Ska bli skönt att komma bort. Ska bli mysigt att åka med älsklingen och hans familj. Åå längtar. Men kommer ju typ dö av uttråkning i bilen. Många timmar kommer det ta. Menmen det är det värt. Hoppas det är mkt snö där uppe och fint väder =)

Nu ska jag göra absolut ingenting tills jag blir trött och kan sova. Somnade en timme hemma hos syster innan nu på kvällen och då får jag så svårt att sova sen. Typiskt!

Ellie <3 Ruweni

Nu hör ni nog ingenting mer från mig förrän jag kommer tillbaka från Fjällen. Så ni får stå ut med en stillastående blogg ett tag. Lovar att berätta om allt kul vi gjort när jag kommer tillbaka.

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0