Underbar film!

Har varit på bio nu med älsklingen. Benjamin Buttuns otroliga liv. Helt underbar film. Den berörde mig verkligen. Så djup och vacker film. Helt otolig. Till er som inte sett den. Den är ett måste!

Innan bion gick vi ut till Michael i galgamarken och umgicks en stund. Var jätte trevligt =) Vi diskuterade en massa plugg. Olika skolor och olika möjligheter. Känns spännande. Måste se till att göra högskoleprovet. Väntar mig inte att det ska gå bra första gången men då har man i alla fall testat på det och sen kan man ju alltid förbättra sig. Är verkligen sugen på att plugga vidare och det som lockar mest är socionomlinjen. Älsklingen är lite inne på att plugga till journalist och både den linjen och socionom finns i Kalmar så där finns en möjlighet faktiskt. Komma bort från Karlskrona men ändå inte allt för långt. Menmen man får se vad som händer. Finns så mycket ideer och möjligheter så man kan aldrig vara riktigt säker på vad det blir.

Ibland är det bäst att låta det förflutna vara just det, det förflutna. Det kanske var underbart just då. Men det skulle inte vara underbart att gå tillbaka till det. Jag har lämnat det bakom mig. Jag känner att den sista tiden har jag ändrats så mycket som person. Ändrats till det bättre. Jag mår bättre inom mig. Jag känner mig starkare. Jag vill att det ska vara. Inte bara vara för stunden. Jag vill bara leva i nuet <3

YESTERDAY IS HISTORY
TOMORROW IS A MYSTERY
TODAY IS A GIFT
THATS WHY ITS CALLED A PRESENT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0