Tjooosan!!

Förkylningen är som bortblåst =) Nästan i alla fall. Känns skönt!

Har gått en runda på stan med älsklingen idag och hittat min balklänning. Blev kär. Vinröd i färgen. Inte vad jag tänkt mig från början men tycker faktiskt den färgen passade mig jätte bra. Skulle fundera tills på måndag sa jag men jag har redan bestämt mig. Kanske inte världens mest speciella eller unika klänning men jag trivdes verkligen i den! Fans tyvärr inte min storlek bara men det sa hon att dom kunde beställa så jag hinner få den innan balen =) Sen gäller det bara att vara snabb så man får tag i biljetter.

Sen fick jag för mig att jag skulle klippa mig helt plötsligt. Jag som avskyr att gå till frisörer men jag blev jätte nöjd faktiskt =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske en bio eller en runda till Jämjö eller mys med Ruweni? Sånt man märker.

Ha det gott! Puss <3  
      
                                                                                                     

Resultatet =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0