Tjoo!!

Började dagen med att redovisa ett engelskaarbete med Ruweni. Det gick jätte bra faktiskt =) Är stolt över oss. Efter det skulle jag hem en runda innan praktiken. Messade Robin och eftersom han var i stan så träffades vi en liten stund. Skulle bara vara på praktiken en timme idag och jag tänkte att det var mellan 13.00-14.00 men i bussen på vägen dig kom jag på att det var ju mellan 12.00-13.00 Typiskt! Men vikarien som var där idag sa att det var helt lugnt. Pinsamt menmen det var bara att ta bussen hem igen.

Och nu ska jag nog ut till Robin en stund och leka =) Får se vad som händer ikväll. Blev lite sugen på att festa men Ruweni har ont i ryggen =( Älskar dig snuttan. Hoppas det blir bättre snart!!

Blir nog en till blogg senare ikväll.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0