Tjo!

Var trött idag när jag kom hem från praktiken. Väldigt intensiv dag men roligt och bra har det gått. Känns konstigt att det är sista dagen imorgon. Men eftersom mina handledare varken var där idag eller kommer vara där imorgon så ska jag åka dit ngn gång efter sportlovet så man lixom får ett riktigt avsked eller vad man ska säga. Kommer sakna alla =(

Idag har älsklingen äntligen fått internet på sin dator. Han är jätte glad nu =) Det är jag med kan jag säga eftersom internet på mid dator är helt knas för det mesta.

Ikväll händer inte mycket. Ska nog ut och gå en runda snart. Får se om älsklingen åkar gå med. Jaojao något hittar man väl alltid på.

Ruweni kan jag inte träffa idag för hon ska sova hemma på Trummenäs =(

Får se om det blir en till blogg ikväll annars hörs vi en annan dag.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0