Tankar!

Ett steg närmre att få träffa dig. Längtar mitt lilla hjärta. Ett år och två månader sen sist. Alldeles för länge sen. Längtar så det gör ont efter dig <3



Mkt tankar nu. Lyssnade på en låt som fick mig att tänka tillbaka på en viss kväll. En helt galen kväll men ändå så underbar. Den kvällen fanns det inget annat än det man såg, hörde och de människor som var runt om en. Den kvällen var det bara vi. Den kvällen hade vi inga gränser. Den kvällen var exakt så jag önskar att varje kväll kunde vara. Det som varit ska man lägga bakom sig. Men vissa saker vill man ta med sig även att man egentligen inte borde. Även att man aldrig pratar om det. Även att det egentligen kanske inte ens är värt att minnas. Så vill jag ändå ta det med mig. Finns mycket sånna taknar och minnen.

Ruweni
Varje ögonblick, varje dag och natt, varje stund och minne tillsammans med dig är värt att minnas och det kommer jag alltid bära med mig <3
Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0