Tankar!

Mkt tankar. Funderingar. Många känslor. Varför? Vad betyder allt?
Vad fan är det med mig? Allt går upp och ner. Som en jävla jojo.
Jag vill inte att mitt liv ska vara som en jojo. Jag vill inte vara
någonting alls nu. Jag orkar inte. Fan!
Jävla ångest. Trodde den hade lämnar mig. Kom inte tillbaka. Försvinn!!
Vad är meningen med allt? Vad är min mening? Vem är jag? Fan helvete jag vet inte.
Idiotiska skolan. Under praktiken var det ju så bra. Jag fick göra ngt jag var bra på.
Vad har jag nu som jag är bra på? Vad kan jag? Ingenting. Allt känns så meningslöst.
Jag har så många underbara personer i mitt liv. Jag har fan ingen rätt att må dåligt.
Och det gör ångesten ännu större. Att må dåligt trotts alla som finns runt om mig.
Ta mig härifrån. Vi gör det. Vi drar. Långt bort och kollar aldrig tillbaka. Lämna
våra liv bakom oss och börjar ett nytt! Ett bättre! Ett riktigt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer med dig varje steg du tar syster .

2009-02-26 @ 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0