Statt ikväll!

Idag har det verkligen varit en heldag på stan. Först med Ruweni och Totty. Jätte mys men hittade verkligen ingen klänning förutom en som var lite väl dyr tyckte jag. Sen åkte vi till Lyckeby och fortsatte leta men inget där heller. Hade i alla fall mysigt ändå. Sedan åkte jag in till stan igen för att träffa Lina. Älsar dig siss. Blev en runda till på stan och till slut köpte jag en klänning =) hihi. Råkade faktiskt bli den klänningen som jag från början tyckte var för dyr =P Är jätte nöjd med mitt köp i alla fall.

Nu är jag hemma och ska ta det lugnt en stund. Sen kommer Ruweni och Totty hit ikväll och då blir det Paaaarty =D Och sedan ska vi till Statt och göra dansgolvet osäkert ;-) Älskar er tjejer <3

För hoppningsvis så blir det inget bloggande ikväll på fyllan för det kan ju bli lite pinsamt haha. Men man vet aldrig med mig =P

Hoppas vi ses på statt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0