Statt igår, Bakis idag!

Var med mina änglar Ruweni och Totty igår. Hade hur kul som helst hemma hos mig och vi flummade järnet. Älskar er prinsessorna <3
Sedan skulle vi gå upp till Statt vilket tog sin lilla tid =P Och när vi väl kommer fram får vi stå i kö i evigheter. Tack Jacke att vi fick komma fram till dig =) Och så blev det bråk precis framför oss i kön och vakten stod och skrek och det var almänt kaos vilket ledde till att jag började bråka med Ruweni eftersom vakten sa till alla i kön att det inte var ngn ide att köa eftersom vi ändå inte skulle komma in. Så jag ville gå därifrån men Pian vägrade och var övertygad om att vi skulle komma in. Som vanligt så hade du rätt och ca 5 minuter senare vr vi inne i värmen =) Så förlåt hjärtat att jag blev sur <3

Väl inne på statt dansade vi järnet ända tills jag tappade bort både Ruweni och Totty!? Paniken blev stor men till sist hittade vi varandra i alla fall. Det var verkligen grymt mkt människor där inne. Helt knas. Träffade  många man kände så det var verkligen nice!

Satte även två av stans största idioter på plats och det värmde i hjärtat mer än ni kan ana. En helt främmande tjej kom fram till mig och sa "Bra tjejen, jag håller med dig, jag är på din sida" Haha knas. Till och med vakten var på min sida =)

Nu sitter jag här bakfull och känner ångest. Palla sånt. Hoppas ni får en underbar lördag allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0