Söndag!

Måste bara säga vilket underbart väder det har varit idag =) Man blir verkligen glad av det.
Idag har älsklingen och jag varit på middag hos syster och Johan i Jämjö. Har busat järnet med lille Samuel =) Haha. Så roligt vi har haft. Och jätte god middag åt vi. Potatis och älgkött med kokta grönsaker. Mums!

Nu ska jag träffa Ruweni en liten stund och sen blir det Beck =) Älskar dig mestast snuttan <3

Blev verkligen såå glad att du hörde av dig idag. Det betyder verkligen mycket för mig. Jag har medvetet tagit avstånd för att skydda mig själv. Men jag vill vara din vän. Jag vill finnas där för dig bara du tar tag i ditt liv vilket det verkar som att du har gjort nu. Det gör mig så jävla glad. Du kommer alltid betyda för mig vännen. Det vet du!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0