Söndag igen!

Veckorna går alldeles för fort. Detta lovet har bara sprungit iväg.

Igår satt jag barnvakt till min älskade systerson. Riktigt litet busfrö är han nu haha. Men mysigt hade vi. Byggde kojor och lekte med alla möjliga leksaker och dansade gjorde vi också vilket han älskar. Han snurrar runt allt han kan tills han inte kan stå på benen haha. Så söt är han!!

När jag kom in till stan ikväll blev det kedjerökning med Ruweni =) Hon tror inte på att jag åkte gasflygmaskin in till stan men det gjorde jag faktiskt!! Har till och med bildbevis men glömde bara visa det för henne =P Haha!! Älskar dig syster enormt mkt. Klarar mig inte utan dig <3 <3 Kanske smiter bort till er en stund lite senare om ni orkar med mig =) hihi!!

Nu sitter jag och lyssnar på en underbar skiva jag bränt ut som innehåller 90% hiphop. Haha får lyssna lite lågt för min älskling hatar sån musik haha.

Skola imån då! Ska bli kul att träffa allihopa igen men känns mest segt och känner redan nu att ångesten börja komma! :-/ Menmen bara att göra det bästa av att. Är ju inte så länge kvar nu =)

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0