Ruweni mitt älskade hjärta <3

 Tro mig. Jag kommer ihåg. Varje minne med dig, varje upplevelse, varje dag tillsammans med dig är värd att minnas. Våra minnen kan ingen ta ifrån oss och jag lovar dig att vart jag än ska så kommer jag ta våra minnen med mig. Det är skrämmande att vi vet så lite nu. Vem vet vilka vägar som snart kommer att öppna sig för oss och framför allt, Hur ska vi veta vilken väg vi ska välja? Det är ett stort steg i vårt liv vi snart kommer att ta och det steget kommer vi ta tillsammans. Tro mig! Sen kan vi inte veta om vi kommer ta samma väg efter steget men jag vet att då kommer du vara tillräckligt stark att gå din egna väg, trots att det är skrämmande. Jag ska se till att du blir så pass stark att du vågar! Jag kommer alltid finnas med dig syster. När jag saknar dig sluter jag mina ögon och då ser jag dig framför mig. Skulle vi vara på varsin sida av jorden och det inte skulle räcka för dig att sluta dina ögon, då vet du att jag skulle komma till dig. För jag älskar dig så mycket. Syster det här är inte slutet på någonting. Det är bara en fortsättning på det vi redan har. Bara ett lite större steg framåt. Idag är första dagen på resten av våra liv. Du ska aldrig tvivla på att jag kommer finnas med i ditt liv tills dagen jag dör. Jag kommer aldrig släppa dig.
Det går inte. Vet du varför?
För vi är en <3




As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0