Hemma från växjö

Har verkligen haft en grymt rolig helg. Känns lite segt att vara tillbaka i Karlskrona men jag har ju saknat min älskling faktiskt.

I fredags festade vi inne på campus men eftersom Lina inte fått tag på något gästlegg till mig så krävdes det väldigt Mycket fjäsk för att få in mig men vi la båda på hundögonen och till slut gick det =D Sedan blev det efterfest hemma hos Lina ett helt gäng. Riktigt nice.

På lördag morgonen var jag fortfarande full när jag vaknade. Vi gick ut ett gäng och käkade frukost ihop och sedan gick Lina och jag hem och sov, båda halvt fulla och väldigt trötta. När vi vakande var det bara på att igen. Duscha oh fixa i ordning sig och sedan börja festa. Tre olika förfester med buzz spel och gitarr hero och jäkligt goa människor. Sedan in till stan till nåt ställe som hette Grace där det var 25 års gräns. Inga problem eftersom vi hyrt vippbord ;-) Riktigt roligt ställe och stort med.

Idag mådde jag inte såå dåligt när jag vaknade. Lina och jag var ute och gick en långrunda på förmiddagen och sedan har det mest varit slapp framför TV:n. Och så nu e jag hemma.

Kommer inte dröja länge innan jag åker upp till växjö igen kan jag ju säga. Längesen jag hade så kul!!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0