Hejsan!

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig och att älsklingen ska komma hem. Har lagat grönsaksoppa =) Mums!

Praktiken gick bra idag. Känns lite tråkigt att det bara är två dagar kvar men det ska också bli jätte härligt med sportlov. Har inget dirrekt planerat. Ska ta det som det kommer hade jag tänkt =)

Och ute är det vitt så långt ögat kan nå =( Vill inte ha mer snö nu. Vill att våren ska komma. Och vecka 10 åker man till fjällen igen =) Ska bli skit kul!!! Där får det gärna vara snö för där finns backar att ha nytta av snön i men inte här hemma.

Ikväll händer det inte så mkt. Blir sängen tidigt. Älsklingen ska ut och fika med en kompis så jag slappar väl frammför TV:n då kan jag tro ;-)

Kanske hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0