Hej hopp!

Var uppe runt nio idag. Kändes bra. Tränade lite och gick sedan ut och gick en timme i det härliga vädret =) Sen har jag plockat lite här hemma, ska bara damsuga med.
Så kommer kanske Hanny in en stund lite senare =) Ska bli roligt.
Kanske leka med Ruweni med idag? <3

Hej då till Robin i eftermiddag =( Kommer saknar dig vännen. Väldigt mycket!

Nu har jag laddat ner tre filmer på mindre än en halvtimme?! Knasigt värre men jag klagar ju inte =) Är van vid min dator där det tart typ ett halvår per film. Går lite bättre nu när Nicke fått internet =) Kan tyvärr inte kolla på dem bara eftersom Nickes dator inte har ngt ljud. Haha lite tråkigt att se på filmen då. Så jag får vänta tills vi köpt skivor och bränt ut dem.

Kanske skriver mer ikväll!

Pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0