Hej

Skolan idag var bra. Vi var på blekingemuseet och kollade på en utställning om hedersmord och sånt och hade sedan diskussion om det. Väldigt interesant måste jag säga men också fruktansvärt hemskt. Svårt att förstå sådant när det är så omöjligt i den världen man själv lever i. Efter det gick vi till konsthallen och kollade på en utställning om typ flickor som försvinner i Kina. Också interesant men ganska segt och långdraget faktiskt.

Nu på kvällen har jag lekt med Jacke och Pian =) Jätte roligt och mkt fluum blev det som vanligt haha.
Ruweni <3 Älskar dig!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Borde egentligen ligga i sängen för längesen eftersom jag börjar vid åtta imån =P Dryygt. Men slutar typ vid elva så det är helt okej ;-) Haha.

Jaojao natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0