Hej!

Idag har jag lekt fotograf med Pian. Var riiiiktigt kallt om händerna vill jag lova. Och tänk då Pian som stod modell i bara klänning =P Men fina bilder blev det i alla fall =) Inte för att jag är så duktig som fotograf men som tur väl var hade jag ju en så snygg modell ;-)

Sen kom pappsen hit på en kopp kaffe. Det var verkligen mysigt. Han berättade historier om sina långresor och jag satt som ett litet barn och lyssnade med tindrande ögon. Så kändes det i alla fall. Kände mig riktigt lycklig över att vara med honom idag. Älskar dig pappa <3

Nu ska jag snart käka lite med älsklingen och kanse se på ngn film. Blir kanske en dubbeldate med Ruweni och Micke senare ikväll om vi orkar =)

Ha det gott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0