Härlig dag!

Idag har det varit fullt upp. Vaknade glad av det fina vädret. Blev mindre glad senare på dagen då jag fik reda på att det skulle bli snöstorm i veckan. Typiskt! På praktiken gik det bra idag. Min lärare var och hälsade på och jag fick mycket beröm av min handledare. Då blir man glad =)

Efter praktiken åkte jag hem och gick sedan upp på stan för att beställa min balklänning som jag valt ut i lördags. Till min stora besvikelse så fanns den inte i min storlek på lagret och tjejen som jobbade i lördags sa att det skulle gå och beställa från något annat ställe eller nåt sånt men det gick tydligen inte sa hon som jobbade idag. Blev verkligen jätte besviken. Men efter ungefär en timme av letande och provande av olika klänningar så hittade jag en jag fastnade för som var väldigt lik den klänning jag ville ha från början. Då kände jag mig nöjd och glad.

Sedan skulle jag bara gå hem och lämna klänningen för att sedan åka till Jämjö och lämna lite saker till syster men då dyker pappa upp helt spontant =) Så vi satt ner en stund och sedan åkte vi tillsammans ut till Jämjö. Efter det följde jag med pappa hem en stund och det var jätte mysigt. Älskar dig pappa <3

På vägen hem sedan bestämde jag mig för att hoppa av i Annebo för att gå hem och få lite motion. Kändes skönt. Tog faktiskt bara en halvtimme och inte två timmar som sist haha. Men var väl inte riktigt i nyktert tillstånd den gången =P

Och nu på kvällen har jag varit ute och gått en långrunda med Ruweni och Coffie. Var jätte härligt. Vi pratar och så myket störda saker som bara vi förstår och det är verkligen underbart. Vi har så mycket planer och drömmar för framtiden och jag önskar verkligen vi uppfyller dem hur störda dem än är. Älskar dig Ruweni. Sååå mycket <3

Och nu är det snart nane dags. Ska kanske se ett avsnitt av Kulla mannen först med älsklingen =) hihi.

Ha det bra! Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Michael

HAHA kullamannen! Har hela serien på datorn:D

2009-02-10 @ 03:18:23
URL: http://mrjetset.blogg.se/
Postat av: Pian .

Jag tänker i alla fall inte åka till Austrailen och bo i en by som en drottning!! Mohahahha!

2009-02-10 @ 10:42:56
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0