Har du glömt?

En vän är två olika personer fast med en och samma själ <3

Har du glömt att du är en del av mig? Att vi är fast med en och samma själ? Vill du inte vara det längre? Denna ovisshet gör ont djupt inom mig. Vad är det som har hänt? Varför pratar du inte med mig längre? I alla fall inte på samma sätt. Jag försöker verkligen så gott jag kan och jag tänker inte sluta försöka. Kanske jag inte har försökt tillräckligt. Jag tänker inte sluta kämpa. Det vi har är inget jag tänker ge upp. Jag tänker inte låta det rinna ut i sanden. Det skulle göra för ont. Varför kasta bort något som är så bra? Varför inte kämpa för att hålla det vid liv?
Jag vill att lågan ska brinna på nytt. Du är så underbar min ängel. Du är rädd att du ska mista mig med jag står ju här. Se till att inte glida ifrån mig då. Snälla stöt inte bort mig. Är du inte stark så kan jag vara stark för oss båda men inte för alltid.
Snälla möt mig. Möt mig på halva vägen.
Jag kanske inbillar mig men jag tror faktiskt inte det.

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket och det kommer jag alltid att göra min ängel <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0