Hallo!

Idag har jag varit uppe hos mormor. Kändes inge bra eftersom morfar inte var där =( Helt fel! Varför ska det vara så?

Sen har jag inte alls varit pigg idag eftersom min förkylning inte blivit bättre. Men det kändes i alla fall bättre att komma hem. Har köpt det klassiska Kulla mannen idag =P Ska se ngt avsnitt sen med älsklingen som inte har sett dom =)
Sen hade vi tänkt göra en god taco låda till middag ikväll. Ska bli gott faktiskt. Så kommer kanske Ruweni bort en runda ikväll =) Det blir mys i så fall!!

Imån om jag och Niclas orkar ska vi gå upp en runda på stan och se om vi kan hitta en balklänning till mig. Börjar bli dags för det nu faktiskt.

Har varit mkt tankar idag om allt och ingenting. Mest på morfar. Saknar dig min underbara morfar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0