Första dagen i skolan!

Första dagen i skolan på länge =) Gick bra måste jag säga. Har ett riktigt soft schema. Helt underbart. Hade Natur och friluftsliv B där vi bara pratade om Sälen resan. 9 dagar kvar nu!! Läääängtar =) Ska bo i en stuga ihop med Ruweni, Totty och Carro. Ska bli helmysigt!
Sen hade jag Fritid för förståndshandikappade (tror jag kursen hette) En ny kurs jag ska börja läsa. Verkade verkligen intressant. Ser fram emot den. Sen på morgonen innan vi började skrev jag ihop en argumenterande uppsats om att jag är för abort, som vi har haft typ 7 veckor på oss att skriva haha. Lyckat. Men det blev nog ganska bra tror jag. Skönt att ha den gjord i alla fall.  

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Blev lite svettig efter mitt träningspass haha. Sen blir det nog en runda till Gustav och leka lite och kanske lite lek med Ruweni ikväll?

Ha en fortsatt bra dag så skriver jag kanske mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0