Alla hjärtans dag <3

Har varit en toppen dag idag! Som jag skrev innan så började dagen med en härlig räkbaguettsfrukost. Älsklingen blev jätte glad. Sen gick jag upp en runda på stan med Ruweni, även kallad snöåsna haha <3 Köpte en liten nalle till Samuel som han blev jätte glad för =) Sedan åkte jag och älsklingen till syster, Johan och Samuel i Jämjö för att äta alla hjärtans dag middag. Underbart gott. Till förrätt blev det toast med kyckling och champinjonröra. Till varmrätt kycklinggryta med ris och sallad och efterrätten var typ som glass med ngt rött gott ovanpå och jordgubbar. Gryyymt gott. Var något mätt därefter. Sedan flummade vi järnet med Samuel. Han hade fått i sig mkt socker under dagen så han var ngt galen. Skrattade tills jag grät. Sedan la jag mig på soffan och somnade dirrekt. Har knappt sovit något inatt. Vaknade av ngt helt underbart. Att pappa klappade mig på huvudet och jag blev väldigt förvånad när jag öppnade ögonen. Han hade redan varit hos Emelie tidigare på dagen och nu kom han bara ut för han ville ge mig en alla hjärtans dag kram. Bästa idag. Älskar dig pappsen <3 <3
Och nu är Nickes syster Carro här så nu blir det bara myspys framför tv:n resten av kvällen =)

Fick detta underbara kortet av syster. Älskar dig <3




Och en underbar ros och ett gulligt kort av älsklingen <3



Jag älskar dig med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0