Underbar dag på stan med älsklingen <3

Vi kom tyvärr upp rätt sent idag för vi har båda haft en väldigt sömnlös natt tyvärr. Har vridit och vänt på oss hela natten och haft jätte svårt att sova. Hoppas den här natten blir bättre.

När vi väl kommit upp var det dags för stan och nu är jag äntligen klar med alla julklappar. Blev förståss mer än jag tänkt mig som vanligt. Typiskt! Men jag tror i alla fall att alla blir nöjda och glada. Men egentligen är Huvudsaken tycker jag,  att man har en mysig dag med nära och kära!!

Älsklignen och jag skulle egentligen inte köpa några julklappar till varandra men det höll vi oss inte till. Eller inte han i alla fall. Fick ett par jätte snygga "uggs" (fejk) som jag önskat mig och ävven en vezzano väska som jag inte önskat mig. Är sååå glad!! Stod inne på accent och funderade på om jag skulle köpa väskan men när jag beslutade att inte göra det så köpte min älskling den åt mig. Älskar dig min prins <3 <3
Hittade tyvärr inget till min älskling förutom en stock snus som han blev väldans glad åt!!! En väldigt smart julklapp till ngn som snusar haha. Ska försöka hitta ngt lite roligare till dig älskling på mellandagsrean!!!

Har verkligen haft en toppen dag med massa mys på stan med min älskling. Du är det finaste jag har. Och kvällen består av mer mys och kärlek <3 <3

Bara 5 dagar kvar till jag kommer hem till alla mina underbara vänner och familj <3 <3

                                    

Mina fina julklappar!!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0