Toppenkväll igår!!

Igår blev det party. Jag, Simon och Emanuel samlades hemma hos Zandra för att förfesta. Det blev sanning och konsikvens, massa flum och bus med den lille kisen. Måste säga att jag älskar din lägenhet Zandra!!!
Sedan bärde det av till Bullen som hade inflyttningsfest. Träffade min gamla teamledare axel =) Det var rätt så mkt folk där så ljudnivån var kanske inte den lägsta så efter att securitas kommit och klagat blev det utgång.
Det bärde av till HG som är ett studentställe och det innebär att är du inte student måste du gå in med en som är det. Blev lite problem eftersom inte hälften av alla på festen hade liukort men det löste sig till slut ändå =) Blev en lyckad kväll med dans, detta glaset det ska vandra, och möten med märkliga människor. Tro det eller ej med jag träffade faktiskt en av jesus lärljungar. Ni hade förstått om ni var med!!
Efter en kanon utgång åkte jag, Zandra och Simon in till stan för att käka kebabb. Sjukt gott fast jag egentligen inte äter kebabb. Inne på pizzerian blev det catfight och det slutade med att fyra poliser kom =P Så det kan gå. Vi satt bara och skrattade åt allt.
Sen blev det taxi hem till baby och jag somnade som ett litet barn.

Tack alla för en riktigt lyckad kväll <3 <3

Idag ska jag bara slappa. Tänkte gå och äta frukost till att börja med haha. Trevlig helg!!

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack för en superbra kväll :)

2009-12-12 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0