Sista jobbdagen!!

Idag blev det sista jobb dagen för min del. Skulle egentligen jobbat imån med men eftersom alla andra skulle åka hemmåt idag så kände jag att jag också kunde ta mig en ledig dag imån =) Då har jag en hel dag på mig att komma på allt jag glömt handla inför jul haha plus att jag tänkte börja packa lite smått också. Tåget till karlskrona går inte förren klockan tre på onsdag men det är skönt att börja packa i tid för jag kommer alltid på en massa jag glömt.

Innan jag började jobba idag följde älsklingen med mig in till stan för att byta mina stövlar jag fick här om dagen av honom. Jag ville ha likadana bara de att på dem jag fick var det en liten sliten fläck på. Men nu har jag bytt till mig ett par nya som fläckfria =)

Köpte också lite små plock idag, de sista julklapparna till min syster. Det var mest lite skoj saker att lägga i morgonstrumpan så jag tror faktiskt att jag är helt klar nu. Men som sagt jag har hela dagen på mig imån att komma på de jag glömt.

Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag slå in det sista julklapparna och sen tror jag faktiskt det blir sängen tidigt. Var längesen jag var såhär trött så tidigt på kvällen och det känns faktiskt riktigt skönt!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0