Shopping idag igen!

Igårkväll var Hany här och vi hade så mysigt även om vi båda var riktigt bakfulla och trötta haha. Vi myste ner oss i soffan med chips och dipp och tyckte lite synd om oss själva =P

Idag har jag varit på stan med Pian, toty och Hany <3 Jätte mysigt. Blev ett par stövlar, lite smycken till nyår och födelsedagspresent till syster. När vi gått klart åkte jag med Älsklingen och Carro till Rödeby en runda och sedan åkte Nicke och jag till Jämjö. Här har vi legat och myst i soffan hela kvällen och nu åkte han nyss hem.

Imån ska jag luncha med Nettan och Lina och efter det blir det en tur med Pian till Robin. Ska bli spännande att kika på den nya lägenheten =)

Nu ska jag nog äta och lite och sen mysa ner mig i soffan. Ska bli såå skönt!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0