Onsdag!

Redan onsdag kväll nu. Dagarna tycks springa iväg trotts att jag inte gör ngt vettigt med dem, förutom att jobba då. Men jag jobbar ju bara fyra timmar om kvällarna och idag har jag sovit bort hela dagen så det blir väl omöjligt att somna nu ikväll.

Blev kvar i stan ngn timme efter att jag slutat jobba. Vi står alltid och babblar en massa efter jobbet och sen följde jag med Simon föra att hämta hans cykel trotts att det var motsatta hållet mot vad jag skulle haha sen krävde jag att han skulle följa mej tillbaka så det blev en omväg för båda två. Sen pratade vi mkt om vad vi ska sattsa på i våran kriminella bana, hoppsan det fick jag ju inte nämna högt =P Vi kommer nog på ngt snart ;)

Nu har jag precis ätit mömus som är det nya ordet för smörgås och sen har jag druckit varm oboy. Mums! Har även förhört min kära pojkvän på hans tenta han har imån. Lycka till älskling <3 <3

Ska nog hoppa in i en varm dusch nu. Är fortfarande inte riktigt upptinad efter min promenad hem från jobbet. Det är riktigt kallt ute nu och helt vitt av all frost. Riktigt vackert!!

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Z:a

Tycker att våra små pratstunder efter jobbet är bäst :) haha, sägs så mycket roligt!

2009-12-03 @ 00:07:45
URL: http://www.metrobloggen.se/zandraeklindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0