Onsdag!!

Igår lunchade jag med Lina och Nettan. Flygande jacob blev det. Sååå gott!! Var mysigt att umgås. Efter det gick jag och Lina och flummade på stan och födrev våran tid lite.
Sen träffade jag Robin och tog bussen hem med honom för att kika på hans nya lägnehet. Jätte fin verkligen. Sen låg vi på soffan med varsin öl och massa godis hihi.

Sen skulle jag åka hem och då följde Pian med mig till Jämjö. Här busade vi med Samuel som vanligt och så kom vi på att det var "den" dagen så vi fick köpa lite gott =) Hihi.

Idag kommer kusinerna Alex och Hannes förbi en runda. Ska bli så roligt. Var jätte längesen nu. Sen har jag faktiskt inget annat planerat idag. Enda dagen jag är här nere som jag inte har det. Underbart! Känner att jag behövde en sån dag nu. Har varit fullspeckat schema sen jag kom ner. Men det är skönt att ha lite att göra också. Kommer kännas tungt att åka hem på söndag igen. Men det ska samtidigt bli skönt att komma igång och jobba igen!! Menmne ett par dagar till är jag ju faktiskt här =)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0