Mellandagsrea igår. Bakfull idag!?

Igår hade jag, syster och Pian en heldag på mellandagsrean. Och då menar jag verkligen en heldag. Var helt slut när jag kom hem.
Köpte en skjorta, tröja och slips till älsklingen. Sen köpte jag en väst och tröja till Samuel. Och till mig själv blev det en stor pösig mys tröja, en tshirt, plånbok, fondation, strumpor, trosor och skor. Kommer inte ihåg om det var ngt mer men blev jätte nöjd med alla mina köp!!

På kvällen blev det vin hemma hos Lina och efter et Nivå. Galet roligt hade vi. Drink efter drink!! Vill inte veta hur mkt jag gjorde av med men kul hade vi verkligen. Var fortfarande full när jag vaknade i morse. Mådde riktigt dåligt när jag kom hem. Menmen som jag brukar säga, själv göra själv ha!

Idag kommer Hany hit. Det ska bli mysigt. Var längesen vi sågs nu. Och ikväll ska jag passa Samuel för syster och Johan ska ut och käka med vänner. Så vi får väl se vad moster Ellie hittar på för bus med lille Samuel =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka spola av mig bakfyllan.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0