Man mår som man förtjänar dagen efter!

Hade verkligen jätte roligt igår på julfesten. God julmat åt vi och drinkar blev det en hel del av. Stämningen var väldigt trevlig och allt blev jätte lyckat. Vi hade stället till klockan ett så efter det drog vi vidare till ett annat uteställe där vi dansade och härjade resten av kvällen. När allt stängde gick Zandra och ajg och köpte pommes och satte oss och snackade i en busskur i typ en timme haha. Jag började sedan gå hemmåt men var så jävla trött att jag tänkte jag skulle ringa en taxi. Efter att ha ringt 118118 och blivit kopplad till en taxi tog det evigheter innan den kom så jag fick ringa igen och då kom en. Hade egentligen gått snabbare att gå hem men va fan, man tänker inte så smart när man e full. Väl hemma somnade jag som en stock efter att ha berättat om hela kvällen på typ 2 min till stackars Nicke =P

Är alldeles för bakfull för att jobba idag tyvärr. Känns lite dåligt faktiskt menmen. Får se om vi går bort till julmarknade lite senare och kolla läget om vi orkar. Annars blir det nog en rätt så lugn dag.

Tack lla för en kanonkväll igår!! Bilder kommer upp snart =)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0