Karlskrona imån!!!

Idag har jag packat klart inför min tripp till karlskrona. Blev en proppfull (stor) resväska plus en proppfull handväska. Fattar inte hur jag lyckas men den här gången ska jag faktiskt stanna nästan två veckor, sen tar ju julklapparna en hel del platts också.

Idag har vi ätit en jätte god tonfisk sallad med ris. Mums!! Innan vi skulle handla gick vi till ett jätte mysigt berg ovanför trädgårdsföreningen (en jätte fin park) och kollade på utsikten. Underbart! Och på vägen hem efter vi handlat gick vi ett annat håll hem där vi gick och kollade på massa fina hus. Så idag har jag fått se lite nya ställen i Linköping =)

Nu känns det bara som en evig väntan till tåget hem. Ca 20 timmar kvar. Längtar så mkt hem. Har även pratat med Tommy idag om att jag ska hämta min säng där när jag är nere. Det är en 1.20 säng så jag tänkte att Nicke och jag skulle åka upp med den nu när vi har lite julledigt. Är riktigt trött på att sova i en 90 säng haha. Men allting går för den man älskar =)

Nu ska jag fortsätta äta chips och kolla på "Du är vaed du äter" ;-)

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh var det berget som Simon pratade om? :)

Hoppas ni får en kalasjul! Saknar sig redan ;)

GOD JUL!

2009-12-22 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0