Julhandlat idag!!

Idag gick jag tidigare till stan för att påbörja min julhandling. Hittade massa fint till lille Samuel så nu är han helt klar. Blev även lite till pappsen och syster så nu är det inte mkt kvar. Nicke och jag köper nog inget till varandra i år utan istället blir det nog en mysig middag på "vår" restaurang när vi är nere i karlskrona och så kanske vi hittar på ngt annat. Tycker det känns mkt mer värt än att vi bara byter pengar med varandra.
Tänker inte skriva vad jag handlat eftersom min kära syster kanske går in på min blogg och tjuv kikar haha.

Efter min julhandling var det dags för jobb. Gick bra, jag håller mitt snitt i alla fall men Robin däremot var galen på jobbet. Han sålde väldigt mkt, ska tjuvlyssna på honom ngn dag och höra hur han bär sig åt haha.

Nu på kvällen eller rättaresagt natten har jag slagit in alla julklappar. Önskade då att Pian var här eftersom hon är tusen gånger bättre på att slå in paket än vad jag är haha.

På lördag blir det lite till julhandling med Nicke Picke och på kvällen blir det julfest med jobbet. Ska bli riktigt kul!!
På söndag är det julmarknad i gamla linköping så den ska nicke och jag gå på innan jag börjar jobba. Det ser jag verkligen fram emot!!

Nu ska jag göra mig redo för sängen och sen somna till Narnia =)

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0