Juldagen!

Idag har jag varit på middag hos svärföräldrarna i deras nya hus. Det var verkligen jätte mysigt. På vägen dit hände ngt lite otippad. Älsklingen körde ner oss i diket. Vi gled lixom ner i diket så det blev ju ingen skada på varken oss eller bilen så vi skrattade mest åt det hela och jag kunde förstås inte låta bli att retas med Älsklingen. Men Nicke och hans pappa fick ge sig ut och dom fick upp bilen rätt så snabbt. Lite drygt bara att diket var fyllt med vatten så bilen blev som en liten basäng =P Menmen det slutade i alla fall bra.
Som sagt sen åt vi middag och efter middagen fick jag en massa julklappar. En mössa, halsduk, tröja, mysbyxor, nitskärp och hårspray. Blev jätte glad för allting =)

Sedan skjutsade Nicke in Carro till stan och sen mig till Jämjö. Så snällt så. Erik följde också med. Var så kul att träffa honom =)

Nu har jag precis lugnat ner mig efter en väldigt irriterad stund. En kombination av hungrig och trött är inget bra för mig. Men nu har jag fått mat i magen och är inte lika irriterad i alla fall. Känner mig väl rätt stressad också över allt jag ska göra när jag är här nere. Även att jag stannar hela nästa vecka också så är det många man ska hinna träffas och umgås med. Men det ska nog lösa sig.

Nu ska jag väl bara mysa ner mig i soffan och sen försöka komma i säng i skaplig tid så man orkar upp till mellandags rean imån!! Ha en trevlig kväll allihopa!!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0