God jul!!

Nu är jag trött och mätt efter en hel dags julfirande. Jag, syster, Johan och Samuel började dagen med att öppna våra morgonpresenter som tomten lagt i våra julstrumpor :) Jag fick en jätte snygg klänning från Gina som jag haft på mig idag och som jag även tänkte ha till nyår!!

Sen kom pappa och Sussie runt tolv tiden och då var det full fart i köket för att få all julmat klart. Och vilket julbord vi har haft. Allt man kan tänka sig. Underbart gott verkligen!!

Efter Middagen kollade vi på kalle anka förstås och jag blev lite besviken när jag upptäckte att jag höll på att somna i soffan. Jag får helt enkelt inse att jag blivit äldre och att Kalla anka inte längre är höjdpunkten på julafton haha.

Sen har det varit massa julfika och godis och självklart så kom ju tomten. Samuel var så söt och tog tomten i handen och visade han fram till granen där alla paket låg haha. Den lille hade ju väntat hela dagen på att få öppna paketen. Och paket det fick han vill jag lova. Massa fint. Lego i mängder, och en bondgård, pussel, målaböcker, målafärg, kläder, bilar och jag kommer inte iåg allt var det var. Det var så kul att se han bli så glad för allt. Han tyckte speciellt om ett mat sätt som han fått av mig och Nicke. Problemet var bara att han trodde det var riktig mat och försökte äta på det haha.

Själv hade jag nog varit rätt snäll jag med. Fick som sagt klänningen i morgon present. Sen fick jag en till klänning, doft ljus med doft av min favorit, liljekonvalj!! Sen fick jag en mascara, en liten box med rouge och ögonskuggor, nattlinne, en jätte söt tavla med bilder på mig och Samuel och sen fick jag en Jätte stor tavla med en bild avmålat av mig och Nicke. Riktigt häftig var den och likt var det också. Blev verkligen jätte glad för allt!!

Har verkligen haft en toppendag idag med nära och kära. Och här sitter jag nu helt färdig. Kommer somna som ett litet barn ikväll vill jag lova.

Hoppas att alla har haft en underbar julafton och får en fortsatt bra kväll!!

Eleonore

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0