<3 <3 <3

Varför saknar jag dig så mkt helt plöttsligt?
Visst jag saknar dig varje dag som går men det känns som att jag kommit in i en period där jag inte kan sluta tänka på dig.
Jag drömmer om dig, jag tänker på dig, jag saknar dig hela tiden.
Önskar du var hos mig. Jag är avundsjuk på alla andra för att dem har ngt jag inte har, när jag istället borde vara lycklig och uppskatta allt det jag istället har.
Tusen frågor men inga svar.
Ingen ide att ställa dessa frågor för jag vet att jag inte kommer få några svar.
Jag vet bara att jag älskar dig och kommer alltid att göra.
Jag tror att anledningen till att jag egentligen tänkt så mkt på dig sista tiden är för att jag haft en rätt tuff period.
Jag har flyttat från min hemstad och startat ett helt nytt liv.
Det är inte alltid så lätt och jag längtar hem väldigt mkt.
Kanske du varit med mej extra mkt nu då? Som ett stöd? Jag tror faktiskt det 
Älskar dig <3 

Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0