Valborg!

Två lektioner idag..Sega och helt onödiga om ni frågar mig. Ibland känns det som att lärarna har lektionerna bara för att fördriva tiden men man får inte ut något som helst vettigt från dem..
Efter skolan blev det staun med Ruweni och sedan fikade vi med Micke med =)
Ruweni köpte en as fin klänning som jag måste erkänna att jag blev lite avundsjuk på ;-)
Jag kötpe lite underkläder till mig själv och en tröja och ett kort till min älskling eftersom det är 2 år sedan idag som vi första gången träffade varandra =) men våran "riktiga" 2-års dag är egentligen den 10/5 men som sagt idag för två år sedan vi första gången träffades och det var en utav dem bästa dagarna i mitt liv.  Älskar dig min prins och kommer alltid att göra <3
Ikväll blir det efter många om och men lite grillning på studentviken. Hoppas bara inte det sitter en massa fjortisar där vilket det är stor risk för att det gör. Dock blir det grillning på engångsgrillar eftersom det är eldningsförbud..Drygt!! Vad är valborg utan en brasa?!
Jaojao det blir nog bra i alla fall. Hoppas ni alla får en trevlig valborg och sedan en fortsatt bra helg.

Eleonore

Ps..Ett STORT grattis till min älskade kusin Alex som fyller 20 idag. Älskar dig kusin vittamin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0