Underbara Underbara sol!

Dagen började med nationellt prov i svenska. Det var ganska svårt faktiskt. Skönt att ha det överstökat!
Sedan blev det en runda på stan med Ruweni i det underbart vackra och varma vädret. Har haft så otroligt mkt vår känslor idag! Köpte lite födelsedagspresenter till älsklingen som fyller år den 12 April =) Hihi.
Efter stan gick jag hem och lagade köttfärsås och spaghetti som blev klart lagom till älsklingen kom hem. Mums!!
Sedan fick jag skjuts av pappsen till amiralen där jag skulle träffa Emelie och handla lite med henne. Hängde sedan med en runda till Jämjö där Samuel var i full gång med massa bus =)

Nu sitter jag här med hårfärg i håret..Kunde inte hålla mig längre med att färga det hehe. Såg ganska risigt ut. Hoppas det blir bra resultat men det märker jag om ca 20 minuter...
Ska se sen om jag kan övertala Älsklingen till att titta på lite Bert hahaha. Tycker han är riktigt rolig haha.

Hoppas alla har haft en lika underbar dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0