Tjosan!

Blev ingen stresshantering eller engelska för min del idag. Orkade inte :-/ Igår var jag jätte frusen och hade ont i huvudet men idag är det bättre. Är bara väldigt seg för att jag sovit alldeles för länge. Menmen så kan det vara ibland.
Har inget planerat på hela dagen. Älsklingen slutar om typ 1,5 timme. Underbart skönt. Vill bara gosa ner mig med honom i soffan och bara va. Nästan lite förbjudet när det är såhär vackert väder men det var längesen jag inte hade något planerat på en fredag och jag ser verkligen fram emot hela den här dagen. Men för att ta vara på vädret så kanske vi kan gå ut en runda först och sen gosa ner oss i soffan =)
Imorgon vet jag itne riktigt hur det blir. Pian skulle ju fotta på ett bröllop till min systers kompisar och jag skulle passa Samuel. Men nu ska jag inte de längre och jag vet inte heller om Pian ska fotta. Isåfall har jag inget att göra imorgon heller =) Det är verkligen skönt att ta en slapparhelg ibland. Man behöver det. Man behöver tid för sig själv och bara varva ner och ta det lugnt.

Du fanns där inatt. I min dröm.
 Drömmarna om dig är så verkliga så jag blir lika besviken varje gång jag vaknar
och inser att det bara varit en dröm =(
Det har gått många år men í mina drömmar så ser du precis ut som jag minns dig.
Samma ansiktsutryck, samma utseende, samma leende.
Jag är glad att veta att du fortfarande finns med mig <3 <3


Trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0