Tjosan!

Vet att jag varit en dålig bloggare sista tiden. Lovar att skärpa mig!
I helgen har Jossan varit nere från Växjö. Mysigt att ha henne hemma <3
Så i fredags blev det en kort visit till Playbar på kvällen och sedan satt vi uppe och snackade skit hela natten =)
Igår så gick vi en runda på stan och sedan blev det lite fest här hemma på kvällen med Ruweni, jossan, emma och lite annat folk. Trevligt! Sedan gick Pian och jag till Playbar och jag gick i mjukisbyxor?! Haha. Träffade Olle och Jacke och hade jätte kul men jag gick hem ganska så tidigt. Nu sitter Lina här och tjatar på att vi ska gå till glaciären =P Ska nog ta och äta lite frukost först. Och sedan blir det pluggpluggplugg ikväll =/ Tråååååkigt! Men ett måste tyvärr.

Jaojao ha det gott, bloggar nog ikväll!

Kommentarer
Postat av: tovet

Tjo! Hoppas helgen varit bra och att du fick ihop en bra uppgift tills i morgon <3

2009-04-19 @ 20:55:33
URL: http://www.bloggis.se/LaMiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0