Tjoo!

Idag blev det stan med syster Lina som är hemma från Växjö. Det var jätte kul och sedan fikade vi med Elias =) Mysigt verkligen. Träffade även "pappa" Tommy som jag inte träffat på jätte länge. Det ver verkligen härligt att prata lite med honom.

Sedan blev det att följa med Pian när hon skulle pierca sig i navlen haha. Led med dig gumman när jag såg hur ont det gjorde men resultatet blev väldans fint =)

Nu på kvällen har älsklingen och jag kollat på Marley and me. Visste hur filmen slutade eftersom någon råkat säga det =P Men grät lika mkt för det. Grymt bra film .


Imån blir det fest här hemma. Kommer bli grymt kul. Hela gänget samlade. Längtar verkligen massor.


Nu ska jag umgås med min underbara älskling som jag älskar hur mkt som helst!
 (Även att jag varit väldigt jobbig och retsam mot honom idag) hihi!
Ha det gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0