Tjoho!

Ska upp om 5 timmar men hällde i mig massa energidricka innan för att orka sitta uppe och plugga så nu är jag inte alls trött. Kom nyss hem från Pian för att hon slängde ut mig haha!

Idag har vi varit hos mormor och myst. Ätit lite påskmiddag och sånt. Det var jätte trevligt men blev ganska trött och irriterad för att jag var tvungen att åka hem och plugga. Menmen det får gå som det går på nationella. Har i alla fall pluggat nu och det känns som att jag kan att. Undrar bara när jag kommer i säng. Kommer vara död imån =/

Jaojao annas händer inte mkt. Älsklingen och jag har nog kommit fram till att det blir en europa tripp i sommar. Vi har ju pratat väldigt mkt om att resa denna sommaren och en Europa tripp hade varit grymt kul. Finns mkt fint att se. Menmen drömmar och planer kan alltid ändras. Man har inga begränsningar.

Vill leva i nuet. Ta dagen som den kommer. Och visst jag kan gärna planera en liten tid frammåt men inte allt för mkt.
Carpe diem som man säger ;-) Passar mig perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0