Stress!

Idag har det varit en stressig dag. Mkt information i skolan även att det inte varit mkt lektioner. Har varit trött också. Sen har Pian och jag fixat lite med projektarbetet också. Och vi har fått nya arbeten som ska göras plus att vi ska få ngn uppgift i svenskan imån. OCH sen har vi nationella i engelska nästa vecka =/ GAAAH!!!! Orkar verkligen inte. Alldeles för mkt i huvudet nu. Men jag försöker att fokusera endast på vår föreläsning på torsdag. Det är de som ligger närmst och är viktigast just nu. På fredag är vi i alla fall lediga så då blir det plugg för min del och likaså lördag. Ska försöka komma i fatt med en del men som sagt nu är det projektarbetet som gäller. Har suttit och funderat ut lite vad jag ska säga. Det blir nog bra får jag hoppas.

Pappa kom hit en runda innan så jag åkte och handlade med honom så nu har vi i alla fall mat hemma haha.

Vill bara luta mig tillbaka och koppla bort allt. Men det är alldeles för mkt nu. Sen är det småsaker med som att inte glömma bort att betala balen och tider man har att passa och människor man vill träffa. Jag kan vara så dålig på att höra av mig till folk men när det blir såhär mycket så orkar man inte helt enkelt. Man måste prioritera och det som ligger först nu är skolan. Det är inte länge till tills betyget sätts och det gäller att ligga i som fan nu så man hinner klart med allt.

Ska nog gå ut lite sen och rensa mina tankar. Det behövs verkligen just nu!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0