Slapp dag!

Gick upp vid tolv idag och sedan satt jag iklädd min pyjamas framför datorn i 3 timmar och sorterade alla mina bilder.. Sedan kom älsklingen hem och då käkade vi resterna från kina maten vi köpte igår =) Lika gott idag!! Sedan har vi ringt runt till folk angående vår fest vi ska ha på fredag eftersom vi båda fyller år snart. Kommer bli super kul tror jag. Fick även reda på att det är fridace på fredag men tror inte jag är så sugen på statt.. Går nog hellre till Playbar faktiskt =)
Sedan på kvällen gick vi och handlade lite och efter det träffade vi pappsen en stund =)

Imorgon blir det en runda till Jämjö och massa mys och bus med Samuel!!!

Jag fick ju för mig att Älsklingen fyllde år nästa söndag men det är ju nu på söndag. Menmen ingen panik. Har ändå köpt det mesta till honom. Har bara lite kvar men det tar jag nog och köper på torsdag när jag ska gå på staun med Lina som kommer hem från växjö imån kväll =) Det ska bli mysigt.

Sen fredag är det ju då festen och på lördag blir det påskmiddag i Holmsjö och söndag fira älsklingen.

Det är lite att göra denna veckan faktiskt. Och måndag så har vi lite funderingar på att åka upp till lilla mormor en runda. Var längesen nu så jag hoppas vi gör det =)

Jaojao ha det gott allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0