Shaa

Är på bättringsvägen med ångesten nu. Känns skönt..
Pallade inte skolan idag men har ändå pluggat. Är nästan helt klar med mitt arbete om damp, adhd, autism och tourettes. Känner mig nöjd. Ska plugga lite engelska senare med, har skriftligt nationellt imån..Känns inget bra alls =/
Har även träffat Jossan en runda idag. Vi gick lite på stan och sen var vi hemma hos mig en stund.

Sen har älsklingen och jag varit uppe och fixat med lite på stan. Han har även fått reda på sin semester. Han har en veckas semester när jag tar studenten. Sedan har han semester v 32, 33, 34 och 35 vilket känns lite sådär eftersom jag åker till mallorca i slutet av v 33 och kommer hem v 36..Vi hade ju planerat att åka iväg tillsammans i sommar men det får bli att vi åker vecka 32 då i alla fall =) Sen återstår det att se vart de blir. Tur att vi får lite tid ihop i alla fall.

Ikväll blir det bara plugg typ. Är så skoltrött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen typ.
Säkert mycket därför också som jag har ångest. Mycket i huvudet och svårt att släppa saker.

Jaojao ha det gott!

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0