Shaa

Ingen skola för min del idag. Vi hade två lektioner på morgonen men då skulle jag vara hos tandläkaren. Hade inga hål =)
Sen har jag varit ute och gått en runda i det helt underbara vädret. Hur skönt som helst.
Annars har jag itne gjort mycket vettigt idag faktiskt. Berättade för mormor om min mallorca resa. Hon tycker jag är rolig och väldigt spontan haha. Men hon tyckte i alla fall det verkade vara kul =) Älskar min mormor <3

Annars har det varit en lugn dag..Somnade typ 2 timmar på eftermiddagen..Typiskt haha jag som äntligen lyckats ställa om mitt dygn..

Ett grymt stort tack till min prinsessa Ruweni som har skrivit rapporten till projektarbetet. Älskar dig gumman!!!

Hade inte så mkt att skriva om idag för som sagt har inte gjort så mkt. Hoppas alla haft en bra dag.

Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0