Serriös bloggare!

Som jag skrev tidigare idag så har jag inte varit särskilt bra på att blogga den sista tiden men jag ska återgå till att bli den serriösa bloggare som jag inners inne är!

Det är mycket som händer just nu. Mycket i skolan och mycket funderingar. Har börjat dippa lite nu och jag har inte haft något positivt tänkande. Orkar inte komma in i en deppig period igen. Jag har ju mått bra så länge nu. Men jag försöker i alla fall. Alla har dåliga dagar och jag hoppas det går över och inte håller i sig så länge.

Jag ser fram emot min Mallorca resa. Det är så otroligt spännande och det kommer säkerligen bli en häftig upplevelse. Men jag tänker ändå tankar som att det inte kommer att bli av utav någon anledning trots att jag har anmält mig och kommit med i en grupp. Klart det blir av!! Varför skulle det inte bli det? Så länge jag inte bangar och hoppar av. Men det ska jag verkligen inte göra. 3 veckor i solen och bli bartender samtidigt =) NiceNice!!


Annars händer väl inte så mycket faktiskt. Längtar efter studenten väldigt mycket och det är svårt att koncentrera sig på skolarbetet när man bara tänker på studenten. Men det finns en hel del jobb kvar innan man nått dit. Det är bara att kämpa nu sista tiden. Det går fortare än man tror.


Eleonore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0