PÅSKLOV =D

Härlig första dag på påsklovet!! Blev väckt klockan halv elva av att telefonen ringde, eller ja inte riktigt väckt för jag var typ halv vaken, men det var i alla fall lilla mormor som ringde =) Brukar inte bli så glad av att telefonen ringer när man ligger och månar sig i sängen men när det är mormor kan man ju inte bli annat än glad =) Älskar dig mormor.

Sen skulle Pian och jag gått en långpromenad idag på förmiddagen med efter som att  "någon" (nämner inga namn ;-) låg och sov så knallade jag iväg på egen hand =) Gick runt saltö längs badplattsen. Älskar verkligen att gå vid havet. Man blir så lugn av ljudet från vågorna.

När jag kom hem så bytte jag om och fixade i ordning mig lite för att sedan gå upp till Waynes och inviga uteserveringen för i år med Ruweni och Micke =) Helt underbart mysigt var det. Efter det blev det en liten runda på stan och sedan gick jag hem.

När älsklingen kom hem kom vi ganska snabbt fram till att vi inte pallade laga mat så det fick bli kina mat haha. Grymt gott!!!!

Nu på kvällen har Pian varit här en runda. Vi har kollat på Ballar av stål, typ världens roligaste program, och sedan gick vi ut en runda och satte oss i Hoglands och snackade om allt mellan himel och jord. Våra drömmar, planer, funderingar... Älskar dig Ruweni. Allt som händer har en mening och vi har inga begränsningar!

Har även sökt in till massa olika högskolor idag. Känner mig ganska serriös faktiskt för en gång skul =P Man ska ju alltid tänka positivt men med tanke på mina betyg så har jag inte särskillt stor chans att komma in någonstans. Visst jag är ju godkänd i allt och några vg här och där men idag räcker inte det så långt tyvärr. Menmen jag har i alla fall sökt nu.

Vi tar verkligen studenten snart. Lite skrämmande men samtidigt väldigt spännande. Vad som helst kan hända och man vet inte ens vart man kommer hamna. Jag önskar att jag kunde få en liten tjuvtitt på hur min framtid ser ut. Jag undrar vad som väntar? Det finns tusen olika möjligheter och istället för att stressa upp sig över det så ska man se det positivt. Det ÄR ju positivt. Man kan bli vad man vill om man bara vågar ta steget dit. Som sagt vi har inga begränsingar så länge vi bara vågar. Ibland får man ta lite risker men det tror jag verkligen det kan vara värt.

Nahe nu ska jag nog snart krypa ner till älsklingen och nana. Ha det gott allihopa och natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0