Ibland har man flyt!

Nu har jag anmält mig till en barskola på Mallorca =) Har funderat på det länge och nu så gjorde jag det. Blev tvungen att anmäla mig till sista gruppen som var under perioden 27 sep - 17 okt. Lite tråkigt eftersom det är lite sämre väder där då. Men strunt samma tänkte jag och anmälde mig och skickade sedan ett mail att dom gärna fick sätta upp mig som reserv i de andra grupperna. Och en stund senare får jag ett mail att ngn hoppat av i grupp 7 så de bokade in mig i den gruppen som är under perioden 15 aug - 5 sep =D Typ bästa tiden att vara där. Är så otroligt glad och det ska verkligen bli kul. Men ändå lite pirrigt =P Har ju ingen aning om vilka människor som kommer att vara i samma grupp som mig men det kommer man få reda på innan så man kan hålla kontakten. Utbildningen är under 3 veckor och efter de har man stora chanser att få jobb där nere =) Även på andra ställen också och de som jobbar på skolan hjälper en mkt med kontakter och sånt. Shit vad har jag gett mig in på haha. Helt galet. Hoppas bara inte det krockar med älsklingens semester eftersom vi har planerat att resa ihop. Isåfall får han följa med =) Det löser sig alltid. Jag är verkligen galen haha. Men jag tror att det kommer bli 3 helt underbart roliga veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0