Hej!

Gårdagen var jättemysig! Var ute och gick en runda med älsklingen upp till bryggarberget. Underbart vänder och massa flum. Älskar dig mitt hjärta <3
PÅ kvällen myste vi i soffan med en jätte gos ostbricka, levande ljus och tittade på troja. Otroligt gott och mysigt!!

Idag började min dag inte så bra. Inget blev rätt och inget kändes bra. Men sedan för att slappna av lite så gick älsklingen och jag ut en runda, Gick ut till Saltö och satte oss och lyssnade på havet och fåglarna och bara kopplade av. Såå mysigt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag blev sugen på att fiska när vi såg ett par göra det så kanske att det blir det ikväll =) Eller kanske ut en liten runda med Nickes föräldrars båt =) Vi får se helt enkelt.

Har även köpt en ny tröja idag på Gina som jag är väldigt nöjd med =) Hihi alltid lika kul med ngt nytt!!

Hoppas alla får en trevlig dag! <3 Tjo! 


                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0