Hej!

Idag fick jag gå till skolan vid åtta för jag hade stresshanteringsprov. Det gick inget vidare bra =/ Menmen det kan det itne alltid göra heller, men så är det ofta för mig =P Pallade verkligen inte plugga. Har bara projektarbetet i huvudet just nu.
Sedan hade jag lektion igen vid tio i elva där vi bara kollade klart på en film och nu har jag lektion igen om tio minuter. Då har jag mibas och jag hoppas att vi får reda på våra prov vi gjorde förra veckan om örat. Är ganska nyfiken på vad jag fick.

Senare idag ska jag träffa pappsen en runda. Ska bli trevligt. Hade behövt åka och handla med men får se om älsklingen och jag pallar att göra det sen =P

Ha det gott så länge.

Eleonore

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du har en väldigt fin blogg (:

tack för trevlig läsning, hoppas du fortsätter blogga! (:

2009-04-21 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0